Anette Holt Larsen fra Next Level taler i Frikirken Nu søndag d. 6. maj 2018

Det er med glæde og forventning, at Frikirken Nu kan invitere til en meget spændende gudstjeneste med Annette Holt Larsen.
Annette er en markant og profetisk røst i vor samtid, så alle der kan og vil deltage i mødet, skal være hjertelig velkomne.

Anette Holt Larsen har i mange år og i mange sammenhænge forkyndt og undervist i Guds ord. I 2013 begyndte Anette et nyt netværk, som hedder NextLevel. Et netværk, som ønsker at udruste Guds folk til at vandre overnaturligt på en naturlig måde og til at have indflydelse på samfundet.

Annette er forfatter til bogen “I er jordens salt” (Hosianna Forlag) Med denne bog ønsker Anette, igennem sit personlige vidnesbyrd, at udfordre dig til at leve et indflydelsesrigt liv i hverdagen.

Anette Holt vil hjælpe kvinder til at skærpe de åndelig sanser.

Klik på linket herunder og læs en meget spændende artikel om Annette Holt Larsen

Anette nægter at være en lunken kristen

Søndag d 6/5-18 mødes vi som normalt i Kontaktcenter Klippens lokaler på hjørnet af Kvægtorvsgade og Lille Colbjørnsensgade på Vesterbro kl 15.30 til en forfriskning af kaffe eller te med lidt godt til.

Gudstjenesten starter kl 16 – ca kl 18, hvor der igen vil være en forfriskning og mulighed for socialt samvær.

(Bemærk at denne søndag har vi ikke fællesspisning som normalt)